رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
محمد الباز
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
محمد الباز

ياسمين غيث تستمتع بعطلتها الصيفية.. وتنشر صورًا وهى تسبح وسط المياه

ياسمين غيث
ياسمين غيث

شاركت الفنانة ياسمين غيث، متابعيها عبر صفحتها الشخصية بموقع "إنستجرام"، بصور من عطلتها الصيفية التي قضتها في أكثر من مكان، وظهرت خلالها وهي بالمايوه ووسط المياه.

وعلقت ياسمين على الصور قائلة: "أنا بموت في السفر واستكشاف الأماكن الجديدة...طبعًا من وقت كورونا بقالنا ٣ سنين مش عارفين نروح في حتة...فالصيف ده لما الدنيا فتحت تاني، قررت ألف لفة كدة...هقول لكن روحت فين بالظبط وإيه الأماكن اللي كانت حلوة وتعملوا إيه وماتعملوش إيه في كل بدل روحتها".

وأضافت: "بدأت ببلد في تركيا خطيرة اسمها Fethiye فيها كذا بحر من أحلي البحور اللي شفتهم في حياتي... بلد هادية وحلوة قوي وكلها مناظر طبيعية خطيرة ومية مش طبيعية من جمالها". 

احتفال ياسمين غيث بمرور 5 سنوات بشفائها

وكانت الفنانة ياسمين غيث، قد احتفلت بمرور 5 سنوات على شفائها من السرطان، كاشفة عن الصعوبات التي مرت بها طوال هذه السنوات.

وأضافت، في منشور عبر صفحتها الشخصية بموقع "إنستجرام": "حياة على كف عفريت زي ما بيقولوا لمدة ٥ سنين.. اللي اتقال لي إن أول ٥ سنين هما أكتر ٥ سنين حرجة ولازم نتابع علشان السرطان مايرجعش، ولسه مش مصدقة، مش عارفة حصل إزاي.. صعب وعدوا بصعوبة.. قوي.. ولسه لغايه دلوقتي بفتكر، بنهار، بحلم بكوابيس إنه رجع تاني وبصحى أصرخ وأعيط وأقول مش عايزة يحصل لي كده تاني والنبي يا رب".