رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
محمد الباز
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
محمد الباز

ياسمين عبدالعزيز تستعرض أنوثتها فى أحدث ظهور (فيديو)

ستوديو

شاركت الفنانة ياسمين عبدالعزيز، جمهورها ومتابعيها، عبر صفحتها الرسمية بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، بفيديو جديد من داخل سيارتها. 

وظهرت الفنانة ياسمين عبدالعزيز في الفيديو وهي تستعرض أنوثتها، حيث تركت شعرها البني منسدلا بطريقة انسيابية على كتفها، كما اعتمدت مكياجا هادئا زاد من جمال إطلالتها. 

أزمة ياسمين عبدالعزيز الصحية 

وكانت ياسمين عبدالعزيز قد تعرضت لأزمة صحية، حيث  بدأت القصة عندما دخلت الفنانة ياسمين عبدالعزيز المستشفى في يوليو الماضي، من أجل إجراء عملية جراحية.

و في 17 يوليو، طلب كتب الفنان أحمد العوضي، عبر صفحته بموقع "فيسبوك": "الرجاء الدعاء بظهر الغيب لزوجتي وحبيبتي ياسمين.. هي في العمليات ومحتاجة دعواتكم، اللهم إنك أنت الشافي المعافي بقدرتك على كل شيء اللهم ارفع عنها البلاء والوباء واشفها وعافها".

كما وجه العوضي رسالة مؤثرة لزوجته ياسمين عبدالعزيز، عبر حسابه على "فيسبوك" في 17 يوليو الماضي، قائلا: "يمكن ببان قدامكم دايمًا قوي، لكن الحقيقة أنا دلوقتي أضعف إنسان على وجه الأرض، عشان أنا روحي مش معايا، أنا ضعيف جدًا من غيرك أنتِ لازم تبقي كويسة ولازم تقومي بالسلامة، أنا لأول مرة أكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب إيه وهكتب إيه؟ بس أنتِ هتقومي إن شاء الله بإذن الله عشان أنتِ وعداني وعد وهتتفذيه، أنا عاوزك تبقي كويسة وتقومي عشان أقولك إني لو كنت ببينلك إني بحبك مرة، فالحقيقي واللي جوايا إني بحبك ألف مرة، وأنا دلوقتي مش قوي زي ما أنتِ بتشوفيني.. أنا دلوقتي ضعيف ضعيف جدًا.. لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما أنتِ بتاخدي قوتك مني، أنا كمان باخد قوتي منك.. قومي عشان أنا بحبك.. بحبك أكتر بكتير من كل الكلام اللي أنا كتبته أكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض، من أيام حلوة ومواقف صعبة مرت علينا.. أكتر بكتير حتى من الموقف اللي إحنا فيه دلوقتي.. أنا بحبك.. ادعوا لها تقوم بالسلامة زي ما أنتوا دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق.. هي دلوقتي محتاجة دعواتكم".