رئيس مجلس التحرير
د.محمد الباز

شقيق ياسمين عبدالعزيز يوجه رسالة مؤثرة لها (صورة)

ستوديو
طباعة
شقيق ياسمين عبدالعزيز

شارك الفنان وائل عبدالعزيز، متابعيه، صورة تجمعه بشقيقته الفنانة ياسمين عبدالعزيز، عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعى "فيسبوك".

 

وعلق وائل عبد العزيز على الصورة، قائلًا: "ربنا يكرمك ويوفقك ويحفظك ربنا عالم الواحد مَش عايز حاجة من الدنيا غير أنى أشوفك ناجحة ومرتاحة في اختياراتك بالشكل اللى يليق بيكي"، وتفاعل معه العديد من متابعيه.

 

وفي وقت سابق، كان وائل عبدالعزيز قد هاجم شقيقته بعد زواجها من الفنان أحمد العوضي عبر حسابه على "فيسبوك"، قائلًا: "بصي يا ياسمين يا عبدالعزيز يا أختي، أنا معاكي وفي ضهرك من وأنتي صغيرة، شيلت مشاكل كتير بسببك، من وأنتى عيلة صغيرة بداية من مشاكلك مع الشاعر وبرادة، وأنتى عارفة أن أنا أتأذيت فيها إزاي وقضية الشغالات مؤخرًا، غير قضية الضرب اللي كانت بينك وبين بنت هشام سليم، الممثلة اللي لبستيها التورتة في وشها".

 

وتابع: "وقفت جمبك بكل ما أملك من قوة، أدافع عنك في كل موقف صعب مر عليكي، ونسيت حياتي ونفسي عشانك وبقي كل همي أنا ووالدتك إنك تكبري وتبقي نجمة في مجالك.. سيبنالك اختياراتك كلها لنفسك ووافقنالك على معظم قراراتك وكنت الوحيد اللي ساندتك ووقفت جنبك في طلاقك.. لكن هنهرتل وتروحي تعرفي واحد أصغر منك بـ 10 سنين، لا من سنك وتتصورى صور مالهاش أي لازمة على حساب سمعتك وسمعتنا، لا وماحدش هيسمح.. من أمتي وإحنا بنعمل أعياد ميلاد وتنزل على السوشيال ميديا.. من إمتى الناس بتجيب في سيرتنا !؟ ونقعد نتعاكس على السوشيال ميديا".

إرسل لصديق

التعليقات