رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
د. محمد الباز
رئيس التحرير
وائل لطفى
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
د. محمد الباز
رئيس التحرير
وائل لطفى

تامر حسنى يوجه رسالة غريبة لجمهوره

ستوديو

شارك المطرب الشاب تامر حسني، صورة جديدة بطريقة الرسم بالفحم، عبر صفحته الرسمية بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

 

وكتب تامر حسني: "لكل محبيني الكرام، كلامي اللي في البوست دا نفسي يوصل للكل وينفذه، ومحدش يسألني ليه بقول كدا بس أتمنى من كل قلبي إنكم تعملوا اللي هقوله".

 

وتابع: "أنا والله العظيم بحبكوا أوي يا جماعة ولا عمري حسيت نفسي معاكم غير أخ أو حد من عيلتكم يلا دلوقتي حالًا كل حد فيكوا يكتب لي في تعليقه نفسه يحقق إيه الفترة اللي جايه أرجوكم شوفوا نفسكوا محققين دا وإن شاء الله هيحصل".

 

واختتم: "أرجوكم  اكتبوا اللي نفسكوا فيه وعندكوا يقين كبير بالله أنه هيحصل مش هتخسروا حاجه لو صدقتوني وعملتو كدا مش جايز أطلع صح!! بس طبعًا نسعى ونجتهد بلا يأس، والبوست هيفضل موجود لو حد حاله أتغير للأحسن وبدأ يحقق اللي كتبه يبقى يفتكرني بالدعاء".

اكتشاف مواهب جديدة

في وقت سابق أعلن تامر عن رغبته في اكتشاف مواهب جديدة في مجال التمثيل، معلنًا عن المواصفات عبر حسابه الرسمي على إنستجرام، وقال: "لكل الجهات المعنية والأسر اللي مربية مواهب حلوة مهلبية، بدور على أطفال يمثلون ويغنوا من سن 9 لـ13 سنة ولاد وبنات موهوبين جدًا، في أسرع وقت، ويا ريت لو طفل كده تامر حسني في نفسه يعني يغني ويمثل".