رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
محمد الباز
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
محمد الباز

تامر حسنى يحذر: «محدش يروح أى مشوار لأى مكتب تحت اسمى»

ستوديو

حذر الفنان تامر حسني، جمهوره ومتابعيه، من عدم الذهاب لأي مقابلات شخصية في أي مكتب يحمل اسمه.

وكتب تامر عبر حسابه الشخصي بموقع الصور والفيديوهات "إنستجرام": “مساء الهنا، بالنسبة للمواهب اللي طلبتها محدش يروح يعمل أي مقابلات في أي مكتب باسمي، أنا طلبت فيديوهات فقط والفيديوهات بتجيلي كل يوم، محدش يروح أي مشوار لأي مكتب تحت اسمي لأن اللي هيتم اختيارهم للمقابلة هتكلمهم مخرجة الفيلم أستاذة سارة وفيق بشكل مباشر”.

وتابع: "أي مكتب عايز يرشح حد بيبعتلي فيديو بيعرض موهبته، يعني محدش يصدق أي حد يقوله تعالى عشان هتقابل تامر أو المخرجة تاني.. الأستاذة سارة هتكلم اللي اختارتهم بنفسها عشان يحضروا المقابلة الأولى".

اكتشاف مواهب جديدة

في وقت سابق أعلن عن رغبته في اكتشاف مواهب جديدة في مجال التمثيل، معلنًا المواصفات عبر حسابه الرسمي على انستجرام، وقال: "لكل الجهات المعنية والأسر اللي مربية مواهب حلوة مهلبية، بدور على أطفال يمثلوا ويغنوا من سن 9 لـ13 سنة ولاد وبنات موهوبين جدا، في أسرع وقت، ويا ريت لو طفل كده تامر حسني في نفسه يعني يغني ويمثل". 

إشاعة طلاق تامر حسني من المغربية بسمة بوسيل

وفي الساعات القليلة الماضية تصدر تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل محركات البحث بسبب شائعات عن طلاقهما، وقيام بسمة بوسيل بإلغاء متابعة زوجها عبر إنستجرام، وحذفها كل الصور التي تجمعهما معًا وصور أولادها من على صفحتها والاكتفاء بنشر فيديو عن مستحضرات التجميل التي تطلقها وصورة لها بالزي المغربي التقليدي.