رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
محمد الباز
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
محمد الباز

«كرهنى فى عيشتى وبناتى».. شيرين: «حلقت شعرى بسبب حسام حبيب»

شيرين عبدالوهاب
شيرين عبدالوهاب

قالت الفنانة شيرين عبدالوهاب إن طليقها الفنان حسام حبيب تسبب في الأذى لها بعد استفزازها، وقامت بحلق شعر رأسها وأنها أصرت فيما بعد على تقديم حفل وهي حليقة الرأس حتى لا يتعرض بناتها لعقدة. 

وأضافت خلال مداخلة هاتفية لبرنامج "كلمة أخيرة"، مع الإعلامية لميس الحديدي، المذاع عبر فضائية "ON": تأذيت من نفسي أني طلعت أغني وشكلي كده بس أنا قوية وبتحمل ومكنش فيه حاجة ممكن أعملها عشان بناتي".

وتابعت: "لما رجعنا بعد الطلاق البائن خالف عهده وعاد لممارساته مرة أخرى وبدأ البنات يرين نفس الخناقات ونفس التصرفات وكان بيدخل في كل شيء وكل صغيرة وكبيرة لأنه إنسان فاضي معندوش شغل".

وأردفت: "كرهني في عيشتي وبناتي.. وقت حلاقتي لشعري هو السبب فيها جالي في فندق الفورسيزون وقتها وأتخانق معايا وصالحني وقلتله امشي دلوقتي لحد ما أهدى لكنه أصر على البقاء وقالي انزلي معايا دلوقتي للمأذون عشان نطلق وقلتله يعني أنا شيرين عبدالوهاب أنزل بقميص نوم عشان أتطلق.. طيب ما تروح يا عين أمك تجيب المأذون في الأوتيل أو تقف زي الرجالة وتقولي إنتي طالق وتمشي لكنه رفض وظل يستفزني لحد ما حلقت شعري بالماكينة".

شفت المر بعد ما رجعتله

واستطردت: "وبعد ما رجعلي شفت المر تاني معاه وكنا بعد الطلاق وفي إطار المحاولة للرجوع فتحنا شركة مساهمة مصرية ويرأس مجلس الإدارة بها حتى تنتج الأعمال لكن مافيش فايدة".

وأكدت خلال المداخلة، أن حديث آية المنافق ثلاث: "إذا حدث كذب وإذا وعد أخلف وإذا أؤتمن خان"، ينطبق عليه.