رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
محمد الباز
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
محمد الباز

«الناس بقت تخوف».. عمرو عبدالعزيز يهاجم منتقدى «فراج وبسنت» بحفل زفافهما

ستوديو

وجه الفنان عمرو عبدالعزيز رسالة لمنتقدي تفاصيل فرح الفنان محمد فراج وبسنت شوقي، معربا فيها عن حزنه الشديد على فقدان الإنسانية التي أصبحت في تعليقات البشر على بعضهم البعض.

 

وكتب عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي، "فيسبوك": "على الناس المريضة اللي بتكتب كلام وحش شبه وشهم كده على فرح فراج وبسنت.. ليه يا جماعة الناس بتكتب كلام وحش، لتقل خيرا أو لتصمت بدل ما تقولوا ربنا يسعدهم أو تتمنولهم الخير".

 

وأضاف: "ليه بتقولوا كلام زى ده على ٢ في يوم فرحهم وتقولوا كلام يجرحهم.. تخيلوا كده لو يوم فرح ابنك أو أخوك أو بنتك وحد كتب كومنت زى اللى أنتا كاتبينوا ده وأنتو جيتوا بعد كده شوفتوه هيبقى إحساسكم إيه وقتها.. مانجرحش الناس وندايق الناس لو سمحتوا".

 

وناشد الجمهور ورواد مواقع التواصل الاجتماعي، تمني الخير لبعضهم، مرددا: "اتمنوا الخير والفرحه للناس، واحد و واحدة فرحانين إن ربنا كرمهم واتجوزوا بعد تعب ومجهود سنين.. بجد الناس بقت وحشه قوى والخوف منهم بيزيد يوم بعد يوم".

زواج فراج وبسنت 

واحتفل الفنان محمد فراج مساء الخميس 5 مايو مع الفنانة بسنت شوقي بليلة الحنة في أجواء يونانية، إذ حرص الثنائي على ارتداء ملابس ذات طابع يوناني، فيما احتفل أمس الجمعة بحفل زفافهما بأجواء ملأتها الفرحة والبهجة.

 

يذكر أن محمد فراج وبسنت شوقي احتفلا بعقد قرانهما مساء يوم الجمعة 11 يوليو 2021، في حضور الأهل والأقارب والأصدقاء وعدد من نجوم الفن، بعد خطوبة دامت أكثر من عامين.

Capture
Capture