رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
محمد الباز
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
محمد الباز

محمد صلاح: «لو مت دلوقتى هكون حققت اللى أنا اتمنيته»

ستوديو

علق قائد منتخب مصر، والمحترف بصفوف ليفربول الإنجليزي محمد صلاح، على فيلم تسجيلى حمل عنوان «حب الناس» الذي قدمته الإعلامية إسعاد يونس، كهدية له من مصر تعبيرًا عن حب الناس، قائلًا: "أنا مببصش للموضوع كدا، إحساسي إن الناس دى عندها أمل وقدرت أدى أمل للأطفال كتير يقدروا يعملوا ويغيروا ودا كان هدفى".

وأضاف النجم المصرى المحترف بصفوف ليفربول الإنجليزي، خلال لقائه الخاص ببرنامج "صاحبة السعادة" مع الإعلامية الكبيرة إسعاد يونس، والمُذاع عبر فضائية "دى إم سى" مساء اليوم الخميس: «بعد ما سافرت إلى سويسرا بعد أن تركت فريق المقاولين العرب، سألت نفسي أنا عايز إيه؟ ارجع مصر بعد شهر أو شهرين، زي أى لاعب ولا أعمل حاجة كويسة؟».

وأكد أنه عمل على نفسه من خلال متابعة كورسات للتنمية البشرية وتعلم اللغات الأجنبية التى كانت أكبر عائق له فى البداية.

وتابع: "كنت عايز أغير كل حاجة موجودة، دلوقتى بقى عندنا مصري بينافس على أحسن لاعب فى العالم، من 10 سنين مكنش موجود، وأنا لو مت دلوقتى هكون حققت اللى أنا اتمنيه".

 

تين شوكي وبطاطا.. إسعاد يونس تفاجئ محمد صلاح على الهواء

وفاجأت الإعلامية الكبيرة إسعاد يونس قائد منتخب مصر، والمحترف بصفوف ليفربول الإنجليزي محمد صلاح، بعدد من التسالى المصرية التى حرصت على إحضارها له من مصر، منها التين الشوكى والبطاطا والحمص والترمس واللب السوري.

ورد النجم المصرى المحترف بصفوف ليفربول الإنجليزي، خلال لقائه الخاص ببرنامج "صاحبة السعادة" مع الإعلامية الكبيرة إسعاد يونس، والمُذاع عبر فضائية "دى إم سى" مساء اليوم الخميس: "أنا آكل الحاجات دى كلها".

وقالت إسعاد يونس، "آه أنا شيالها على قلبى من مصر لازم تأكلها، حبيبي يا مو".