رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
محمد الباز
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
محمد الباز

«الأيقونة العظيمة».. دنيا سمير غانم توجه رسالة لـ نيللى عقب تكريمها

ستوديو

أعربت الفنانة دنيًا سمير غانم، عن سعادتها لتكريم الفنانة نيللي، ونشرت صورًا من التحريم بمهرجان القاهرة السينمائي، عبر حسابها الشخصي علي موقع "إنستجرام".

وقالت دنيا: الأيقونة العظيمة "نيللي" ألف مبروك تكريمك في مهرجان القاهرة السينمائي الدولي، أسعدتي الوطن العربي كله بجمالك وروحك الطفولية الدائمة ما شاء الله ورشاقتك وأناقتك.. و لما اتسألتي مين أكتر حد بيضحكك فقولتي "سمير غانم" طبعًا أثرتي فيا جدًا وابتسمت وبكيت في نفس الوقت، لكن حسيت بإنه هيفضل موجود جوانا كلنا بأعماله وبروحه المبهجة ربنا يرحمه يا رب، بشكرك إنك خلتينا نشوفك نورتي الدنيا وكنتي وحشانا.

وتابعت دنيا: وأما عن الفنان الراقي جدًا الأستاذ سمير صبري.. أبهرتنا بحضورك وخفة دمك كالعادة وحبك ودعمك الدائم لزملائك من كل الأجيال، ويمكن دي معلومة ناس كتير مايعرفوهاش وهي إني أول مرة غنيت في إنترفيو في حياتي كان مع أ/سمير صبري في برنامجه الذي لن يتكرر "هذا المساء"، والمرة التانية في ظهوري معاه في "هذا المساء" بردو غنيت ومن الحلقة دي شافني الأستاذ المؤلف مجدي صابر والأستاذ المخرج العملاق محمد فاضل ومثلت في مسلسل "للعدالة وجوه كثيرة " مع أستاذنا كلنا النجم يحيي الفخراني وأعظم أم وفنانة النجمة دلال عبدالعزيز والقديرة رجاء الجداوي اللي عمرنا ما هننساها، ربنا يرحمهم يا رب، وزميلي العزيز جدًا الفنان أحمد زاهر ومجموعة كبيرة من النجوم اللي اتشرفت بالعمل معاهم في بداية مشواري الفني.. آسفة إني بطول عليكم ولكن استحملوني في المرحلة دي من حياتي، اتعلمت إني لو حسيت إحساس صادق ناحية أي حد إني لازم أعبر عنه فورًا لإن ده شيء هيسعدني أنا أولا قبل ما يسعده.. ❤️ شكرًا للجمهور العظيم اللي بيستحملني ويستحمل كل مشاعري لإنهم أهلي.