رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
د. محمد الباز
رئيس التحرير
وائل لطفى
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
د. محمد الباز
رئيس التحرير
وائل لطفى

«مرضى مميت».. ريهام سعيد تكشف تطورات حالتها الصحية بعد كورونا

ستوديو

كشفت الإعلامية ريهام سعيد، عن إصابتها بفيروس كورونا المستجد، وعن تطورات حالتها الصحية، وذلك عبر حسابها بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتبت ريهام سعيد: "بقالي أسبوعين بعاني من كورونا والحمد لله الرئة اتأثرت واتحجزت في المستشفى من شوية إحساس غريب وأنت عندك حاجة مميتة بتراجع نفسك كتير وتحاسب نفسك كتير أكيد غلطت، لكن عمري ما قصدت كان دائمًا الغرض نفع الغير وإظهار الحقيقة".

وأضافت: "شكرًا يا رب على حبك ليه وشكرًا على ابتلاءاتك الكتير اللي بتدل على اهتمامك بيا إذا كانت دي النهاية يا رب أحسن خاتمتي وأحسب لي كل عمل عملته لوجهك الكريم يا رب أنت الوحيد اللي عارف أنا عملت إيه وكانت نيتي دائمًا إيه.. استحملت وصبرت على افترا وظلم كتير".

وتابعت: "يا رب اغفر لي وسامحني و خلي بالك من أولادي إذا كان ده اختبار من اختباراتك ولسه في العمر بقية يا رب اشفيني وأقف جنبي وسهل عليا محنتي أنا راضية بأي شىء".

واختتمت: "نصيحة لكل واحد بيهاجم مشهور أو ناجح أنت بتاخد ذنب رهيب إنتوا بتاخدوا من أعصابنا وصحتنا وكله على باطل خلوا بالكوا الأذية دي وحشة أوي وهتقعد لك في أعز ما عندك.. أرجو الدعاء بالخير ليه أيًا كان هو إيه".