رئيس مجلسي الإدارة والتحرير
محمد الباز
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
محمد الباز

إيمان السيد توجه رسالة مؤثرة لـ ياسمين عبد العزيز (صورة)

ستوديو

وجهت الفنانة إيمان السيد، رسالة مؤثرة للفنانة ياسمين عبد العزيز، عبر حسابها على موقع تداول الصور والفيديوهات "إنستجرام".

ونشرت إيمان السيد، صورة للفنانة ياسمين عبد العزيز، وعلقت عليها قائلة: "مش هبالغ لو قلت إن ياسمين من أجدع الشخصيات اللي قابلتها، أنا معرفتي بيها داخلة على نحو ١٤ سنة دلوقتي (فترة طويلة اتغير فيها ناس كتير، وناس أكتر كانوا قريبين ومبقوش موجودين)". 

وأضافت: "ياسمين عمرها ما اتغيرت، طول عمرها جدعة وبنت ناس ومحترمة وبتفهم في الأصول، بتحب شغلها وبتحب كل الناس اللي معاها يطلعوا بأحسن صورة، وزي ما خالد الصاوي قال "وبضم صوتي لصوته": ياسمين عبد العزيز واضحة وصريحة ومش بوشين وما بتجاملش ودا أريح للناس كلها".

وتابعت: "حقيقي التعامل مع إنسانة زي ياسمين مريح، خاصة لما تكون انت كمان إنسان دوغري ومش منافق ومالكش في اللوع، ياسمين عمرها ما اتغيرت معايا في عز ما كان فيه ناس كنت فاكراهم قريبين مني وكانوا يقولولها: ما كفاية إيمان السيد بقى (وحتى دا عرفته من برة مش منها لأن طول معرفتي بيها عمرها ما قالت لي ولا قالت قدامي حاجة تضايقني)، ربنا يكرمها ويرزقها كل خير"، وتفاعل معها عدد كبير من متابعيها.